Cause you are my heaven

Japp igår tog jag sprutan och det kände jag faktiskt av idag. Trött, seg och ont i huvudet. Elin mådde inte heller bra så vi drog hem till henne och jobbade och sedan slocknade båda och sov i typ 2 timmar, hahah. Ja jag var nog trött och grejen är att jag inte är piggare nu direkt men men.

Ska snart sätta igång med min samhällskunskaps artikel om dödsstraff. Kul ämne att skriva om iaf, intressant. Och sedan ska mamma hjälpa mig med en naturkunskaps uppgift som skulle vart inne för typ 2 veckor nu, men jag tycker den är så svår så har liksom skutit upp den men nu måste jag fan göra den alltså! Sedan måste jag plugga matte, prov på torsdag sedan redigera bilder och ta bilder. Kanske inte så konstigt att man är så trött..

Nej trist inlägg av en trött jempa, Tuddeeluu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0