Can you see me?

Okej här sitter jag med typ 100 tröjor, halsduk och filt.. jaa det är svinkallt i vårt hus men börjar väl hosta snart så då blir jag varm igen. Jag har fått min kära pojkväns hosta/ont i halsen och han har haft det i säkert 5 veckor? om inte mer, kul.. Men det behöver ju iof inte vara exakt samma för mig. Det känndes ju faktiskt lite ologiskt att jag inte skulle bli sjuk.. och fy va jobbigt det är att gå i skolan :( har liksom ingen energi alls + att jag går runt och hostar precis HELA tiden suck. och självklart när man går runt och hostar så tror alla att man har svininfluensan. Alltså shit vad media skrämt upp världen, jag dööör! För de som inte vet det så går det typ 100 olika andra förkylningar/virus just nu som inte är svininfluensan. Så för att klargöra det här så har jag INTE svininfluensan, okej!?

Vad står på schemat? Att göra en jävla naturkunskaps grej som tydligen skulle vara inne innan lovet :s öh skumt att exakt ALLA i klassen inte uppfattat det. JAg hatar naturkunskap nuförtiden, för läraren är fan inte bra eller han skulle säkert vara bra för typ sånna där apsmarta barn men vafan jag fattar seriöst ingenting på lektionerna och fattar inte hur jag ska klara av att göra den där dumma uppgiften :(

Aja nu måste jag typ lägga mig i sängen. Tudellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0