Brrrrrrrum

Japp här är vi flummiga och pratar som om vi vore utveklingsstörda! och så pratar vi som om jennifer vore 2 stycken xD hahah nej men fick väl lite extra energi av att prata med plutten i teleboboon! Han är ju bra underbar den snubben :) kan vara hemresan med Ida och Rebecka som kom lite efteråt också ;)
hahhaha ojojoj Ida trodde buss chauffören körde förbi vår hållplats:
Ida: Men hallå stanna!
Jag: Men shit han håller ju på! xD

japp ida och jempa humor kl 5 på kvällen (?) jaa... 
Idag tog man då svins sprutan och var hur nervös som helst innan (a) hade rickard med mig där men han fick inte följa med in som planerat :O
Rickard: Jag trodde typ du skulle börja skrika eller något när jag inte fick följa med in!
Hahha visst jag är rädd för sprutor men det finns gränser xD 

Usch sjöng låten try med Asher book idag på sången och fy babban vad det gick snett xD ett tips sjung inte den låten om inte din sånglärare kan den, det blir inge bra.
Jaja men nu ska jag kila iväg på träning, Tuddeeluu <3

Ps. Ja jag ska fixa ny design....snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0