Peace and love 09

Vet inte vart jag ska börja men kom hem ifrån peace and love igår och fan va det ägde. Det var så sjukt grymt, bortsett från en del misslyckade insidenter men snart garvar man bara bort de ändå xD nej men seriöst, det var verkligen lyckat. Fast efter att inte duschat på 5 dagar var det helt underbart att komma hem och ta sig en dusch. Vi tänkte faktiskt duscha den tredje dagen men då var tydiligen ´duscharna pajade så då pallade vi inte stå i kö igen (a)  mycket roliga minnen har man därifrån nu kan jag säga er =)  fast man är rätt död efter en festival ;) blev dock väldigt lite bilder "/

Idag var jag och ida iväg och badade i vallbyvik det var najs men måste erkänna att jag inte gillar det där badet alltså. Eller grejen är att jag vill så gärna ha pool just nu + att det tar ett tag att åka till vårt närmaste bad så man hinner ju bli varm tills man kommit tillbaka =(

Jaja imorn ska jag vara med min underbara ida igen! =) hon åker till grekland på onsdag och ska vara borta i 3 veckor! 3 HELA veckor! =( kommer sakna henne jätte mycket =( sedan på kvällen ska jag sitta barnvakt i typ 3 timmar och tjäna lite cash ;D jada jada nu är jag bajs trött, fattar inte hur jag ens kan vara det eftersom jag sov till 13.40 men på något sätt är jag det, kan vara fär p&l? hmm.. kanske.

                                                                Bästisen på p&l =)

                 


Capisch <3

Kommentarer
Postat av: tessa

meen wtf, du har ju mig me en pool de är ju bah o slänga upp ida på ryggen och pallra er hit när de är så jävla varmt =o

2009-06-29 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0