The kooks ='(

´Glömde ju berätta det hemskaste av allt ju! Dagen innan vi skulle åka så ställde the kooks in! ='( det ÄNDA bandet jag verkligen ville se =( så drygt! Men jag fick upp ögonen för keane som var sjukt skön live :) och tappade ännu mer tycke för håkan efter att stått och lyssnat på honom i 2 timmar! Nej gott folk jag tycker inte om honom, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller..

kom på en till grej (a) mamma ringde mig på onsdagen när vi var påväg till peace och berättade att mina betyg äntligen hade kommit, fattar inte vaför de skickade de med B post men men. Det såg väldigt bra ut :) fick 5 betyg och hade 4 MVG och ett VG :) sjukt stolt kan jag säga, det trodde jag inte :p 

Vårt komiskt lilla tält som vi sov i en natt sedan var vi tvungna att köpa ett nytt. Det var hemskt! usch! xD fattar inte hur vi tänkte eller jag (a) och min sjukt fina pojke ;) 


                    :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0