NRJ IN THE PARK!

Med en trummpinne från Mando Diao, 2 handshakes från flipsyde, en väldigt privat vikning från Alex svenningson i dead by april och en hes röst lämnar jag NRJ in the park med ett stort leende på läpparna. Vi stod typ längst fram och det var sådan sjukt bra stämning! De som inte var där missade verkligen något, enligt mig i alla fall =)

Igår var det skolavsluting och nu är det verkligen sommarlov! Som man har längtat =) Som sagt så drog några kompisar och kollade på nrj in the park igår som var väldigt lyckat. Det roliga var att jag, JAG, tog Samuel Giers trummpinne och jag gillar inte ens Mando DiaoxD antar att de som gillar de blev väldigt sura nu, sorry (a). Nej men grejen är att jag aldig lyssnat på de tidigare men nu på nrj så var de inte ens dåliga. hmm missat något kanske? Antar att jag får ge de en chans nu ;) De killarna som stod bredvid oss som var Mando Diao fans ända från tårna blev jävligt lacka på mig iaf ;) lite kul iof för de var så sjukt dryga!!

För de som inte tror mig ;)

För de som inte tror mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0