Midsommar =)

Hej alla glada!  =D
Idag är det midsommar och jag har haft en perfekt start på dagen. Vaknade upp med min underbara pojke bredvid mig vi gör oss i ordning och sedan bär det av med lövskrida upp en uffe och agge =) där lagade vi mat tillsammans och sedan åt vi tårta! mumsi ;) vi, jag,ida, mimmi och rickard konstaterade att svensk mat är  fett tråkig och äcklig när det gäller högtider. Jag menar hur gott är det med sill? =S usch... efter en trevlig tid gick fantasic 4 hem och ladda inför kvällen ;p vi ska hem till siri och det ska bli väligt mysigt =)
Kommer det post idag? =O kom på att jag måste kolla om jag fått mina betyg!!! öö... capisch <3

                                                                              


Ikväll kommer desse, ska bli väldigt kul att träffa henne igen =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0