I väntan på drömprinsen

Vad gör man en dag som denna?
Bra väder gör så himla mycket, då blir man taggat på allt, vill göra typ asmycket och man åker iväg och gör det man vill. Men när det är molnigt och tråk väder så blir iaf inte jag taggad på att gör någoning alls och det är trist =( + att man blir fett seg =(
Jag missade desperate housewives i tisdags =o omg! xD och alla säger att det var asbra, men det går iaf i repris på söndag så då ska jag fan sitta bänkad!

Har inte fått mina betyg idag heller. Alltså jag fattar inte varför det tar sån lång tid =o det har liksom gått en vecka nu =( Vill ha de nu tack!

Hade inget o göra idag så kollade runt på lite datorer och så fort jag ser min underbara data blir jag helt varm i hela kroppen! hahah okej kanske lite överdrivet men den är så snygg! Vill ha den =( men kan ju drömma vidare...

Snygg eller vad? =D


Snart borde min älskade Rickad komma hit eller snart och snart han slutar sin fotbollskola vid typ 4 men ändå (a) det ska iaf bli väldigt mys =) Älskar dig så mycket älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0