hmm..

Åkte nyss hem från Rickard med min lilla moppe. Alltså man blir så lack på lastbilar! Jag körde liksom i huvudleden (då är det jag som har företräde) sedan så körde jag förbi en fyrvägskorsning och lastbilen bara skiter i mig och kör ut precis när jag kört förbi! blev fan asrädd, snacka om att inte visa hänsyn!

Igår tillbringade jag hela dagen med rickard om man kan säga så (a)  först så åkte jag iväg och jobbade i en timme sedan när jag kommit hem därifrån åkte jag och papsen ut och övningskörde och sedan så åkte vi iväg på teater. Så vet inte riktigt om jag kan säga att jag va med R men han var hemma hos mig hela dagen iaf (a) han följde iaf med på teatern =) På kvällen tog vi moppen till R och la oss och kollade på chihuahuan från beverly hills ;) hahha den var faktiskt söt och ganska smårolig =)

Nu håller jag på och packar för fullt till peace and love! =D eller försöker iaf ;) ska bli så sjukt kul =)

Capisch <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0