Shulelula ;)

Shulelula ;) Today was my first day of working. Det gick väl bra med tanke på omständigheterna ;p haha alltså hela programet som vi använder on the job pajade så för mig fanns det ungefär nothing to do. But now I am an expert on Harpan ;) hahah var helt slut när jag kom hem. Det tar på krafterna att inte göra någonting i så många timmar.

Okej förlåt för min svengelska här men i helgen tänkte jag lite på vad jag ville göra efter skolan och jag är ganska säker på att jag vill dra och jobba utomlands i något engelskspråkigt land. Helst Australien eller Usa men det är ju så långt hemmifrån fast vi får väl se när det väl är dags. Sedan efter det vill jag nog dra med någon kompis och resa runt lite i världen, tror det är väldigt nyttigt :) Sedan efter det så har jag förhoppningsvis kommit på vad jag vill plugga vidare till. Men ja det här är ju bara drömmar. Så vi får väl se hur det går :) kanske redan hunnit ångra mig efter min student ;p

Nej nu kurrar min mage som tusan här, jag vill ha mat! (a) så Capisch <3



My beautiful angel <3

Kommentarer
Postat av: tessah

vill också jobba utomlands efter skolan ett tag !! skulle va så jävla najs.

2009-07-06 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0