Konnichiwa =)

Med en härligt mätt mage efter min efterlängtade sushi, sitter jag här och väntar på min prins :)
Igår var vi och kollade på bio men det blev inte the proposal som vi tänkte utan vi såg baksmällan istället =D så sjukt underbart rolig film allså :) satt och garva hela tiden (a) sedan sov mina små muppar hemma hos mig i min stora säng ;D haha nejdå det var så mysigt så :)
Var iväg och jobbade efter de åkte idag, så himla skönt att ha det gjort så jag inte behöver göra det imorn (a)
På måndag börjar jag jobba =( har lite jobbångest "/ men det kommer bli bra när jag väl är igång fast själva övergången kommer bli lite småjobbig (a)
Är sjuk nu också =( hoppas jag hinner bli frisk innan måndag iaf, annars kommer det bli sjukt jobbigt "/
Yää, capisch <3

My sushi ;) (åt inte allt själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0