You are the only one for me

I fredgas gick jag och Rickard på harry potter och den var faktiskt riktigt bra, bättre än jag trodde :) fast eftersom jag hade gått upp vid 6 den dagen så var jag ganska så trött kan jag ju säga (a)

Fredagen var inte riktigt min turdag kan jag säga!  Vi åkte in till stan efter mitt jobb och skulle småshoppa lite innan vi gick på bio. När klockan var ungefär halv 7 gick mina skor sönder så jag fick panik leta efter ett par skor och det var inte lätt ska jag säga. det är ju fan reor överallt så det är så himla urplockat, men precis innan klockan slog 7 så tog jag iaf ett par som var helt okej. grejen var bara att den skon som fans i affären som alla hade provat passade perfekt men den som var helt oanvänd fick jag knappt på mig. Så jag fick världens skavsår och kunde tillslut inte ha på mig skorna överhuvudtaget! Misslyckat? Ja man kan tycka det. Sedan till råga på allt så fick vi gå från bro station kl 1 på natten hem till R. så jag gick där med mina strumpor xD och som om man inte tyckte att det var enough så fick jag även ett bett eller stick under foten som gjorde asont! och som kliar som satan nu. hmm.. men dagen i stora hela var iaf helt underbar med min pojke :) Tack Älskling för en underbar dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0