Tell her about it

Yes sitter här och lyssnar på radio, som jag vanlitvis hatar! Det finns typ hur många radiokanaler som helst och några av är liksom bra i en dag sedan nästa dag så spelar de samma sak igen och så håller de på hela dagarna! Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet man lyssnar utan det är samma sak ändå. Nej usch på radio! Det ända som är kul är typ när man gör sig i ordning till skolan och man sätter på the voice, fast då är det iof inte så mycket musik, kan vara därför jag diggar det dårå ;)

Något som jag tror skulle vara en invistering är att fixa spotify till mobilen. Det vare faktiskt riktigt fiffit. Fast det kanske redan finns iaf på mobiler med bra internet och så, fast då konstar det väl en del? Vad vet jag, men det vore parktiskt om man typ kunde ladda ner det till mobilen och kanske betala en extra summa varje månad för att ha det där. Det skulle jag lätt betala för iaf!


tata <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0