Superglá

Hallå darlings idag har jag världens bästa anledning att vara världens lyckliaste! Nämligen sista dagen på jobbet idag, woho! Har ändå gått sjukt fort fast det känns som jag jobbat hela sommar :s men nu har jag snart sommarlov och då ska jag och moder min åka iväg till götebprg på måndag, kommer bli kanon :) sedan hemma i över 1 vecka och sedan göteborg med rickard ;) varför variera sig liksom? (a)

Igår tillbringade jag alltså dagen med min underbara ida! Åh vad jag saknat henne! Mycket att prata om, vi ska ses på lördag igen :) fick ett jättefint armband och mentos of her, she know me so well, blev jätteglá :D får lägga upp bild på det sen, mentosen ligger dock skvar hos ida "/ kanske får göra ett litet inbrott och hämta den idag ;) hahah
Sedan låg jag och snacka med henne i tele ett tag på kvälle innan hon tvinga mig att go to bed :( Ida är faktiskt inte ett dugg trött idag! haha sa ju det ;)

Var som sagt ner och snacka med håbo tränarna igår och ska inte säga så mycket mer än: hejdå håbo/bålsta!
 Idag kommer mor & far hem :) hihi myspys på det!

Back to work! Pusso <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0