Snålvatten & jäkelskap

haha sitter här och kollar på Snålvatten & jäkelskap alltid lika kul, alltså jag bara älskar Dag Otto! Som sagt sista dagen på jobbet idag och det känns helt underbart att få sova ut igen. Kvällen har jag tillbringat med mina fina föräldrar som kommit hem, har hjälpt de att packa upp, pratat om vad som hänt och så vidare och haft allmänt mysigt :) Imorn ska jag vara med Idapida :) <3

Om ni tycker om dag-otto och orkar kolla så är den här lite skoj ;) det finns en part 2 på youtube också ifall någon inte får nog ;) haha enjoy!


Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

HAHAHA!! Du har exakt samma humor som jag.. xD det är bra "emelie"! ;)

Fin blogg förresten! :) <3

2009-08-16 @ 22:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0