Mimmi :)

Igår tillbringade jag hela dagen med mimmi :) först frågade mimmi mig på fredagen om jag ville följa med till grönan men eftersom jag inte hade några skor så kunde ja inte följa med =( men när jag vaknade på lördagen bestämmde jag mig för att hänka på iaf så jag fick låna ett par skor av rickards mamma som jag som tur var kunde ha och drog mig in till stan, men eftersom jag var så seg och kom dit vid 2 så hade de redan vart på grönan, men det gjorde faktiskt ingenting =)
De hade sin båt vid grönan så åkte dit ändå och åt lunch och så med hennes familj :) sedan drog vi till stan och kollade lite jag köpte en tunika aktig sak och en parfym :) och hittade en jätte mysig kofta på zara och ett par jätte snygga skor på skopunkten!  men pengarna räckte inte riktigt till det så ska åka in och köpa de när jag fått min lön tror jag :)

Sedan fick vi lantisar sitta och vänta i ungefär en timme istan för att våra bussar går ju liksom inte. Men men till slut kom vi iaf hem och då åt lite och sedan satte vi oss och kollade på step up. Den var så sjukt bra! Jag har faktiskt inte sett, men den var verkligen bra :) bara älskar channing tatum! ;D Tack mimmi för en mysig dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0