Kuri kuri

Sitter här och kollar på min väldigt osommriga bloggdesign och känner att jag kanske skulle göra ett byte? hmm men gör det någon gång jag inte har något bättre för mig, aldrig alltså (a) den får duga tills vidare.

Känner även stort behov av att göra iordning i mitt rum! Det är så sjukt tråkigt! =o men vet inte vad jag ska hitta på för att det ska bli bättre :s hmm... vi får la se.

Okej min maga kurar och jag är hungrig, men jag kan inte direkt säga att jag längtar efter matlåta "/ pasta med tomatsås? kan ni tänka er något tråkigare? nej inte min stil på mat (a) men men det får duga. Nästsista dagen på jobbet idag! viliduli! ;D känns underbart!

Dagen idag är fullspäckad. Efter jobbet drar jag hem och träffar min goding Ida =D sedan ska jag ner till håbos träning och snackelisnacka lite ;) sedan måste jag hem och storstäda "/ mamma o pappa kommer imorn så det måste ju se fint ut :) ska bli kul att få träffa mina parateser igen även fast det vart underbart att vara ensam hemma så länge!

Bara 20 minuter till lunch! Tudeluu <3

Kommentarer
Postat av: JULIE

Hehe, det har du kanske rätt i :) Som tur är alla kvinnorna vackra :P



Allt bra? :)

2009-07-23 @ 12:12:25
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0