The diary of Jennifer..

Alltså seriöst jag fattar inte vad det är med mig jag är helt död när jag kommer hem från jobbet och då är jag ändå hemma vid halv 4. Jag måste lägga mig och sova varje dag när jag kommer hem =o är väl antagligen för att jag är sjuk fortfarande men jag vill inte vara sjuk :( Jag vill kunna komma igång o springa och grejer :(

Hahah det var lite kul idag på jobbet faktist, btw för de som inte vet så jobbar jag på håbo kommuns kundtjänst för va och avfall, alltså vatten och sopor xD låter kanske lite speciellt men det är faktsikt helt okej xD det är liksom dit man ringer ifall tex ens soptunna inte blivit tömd osv :p så det är lite svårt för mig att svara på grejer men jag gör mitt bästa :) men iaf så var det en gubbe som ringde idag och jag hörde inte vart han bodde och då frågade han mig om jag var bakfull! haha ja ba neej jag är sommarvikarie (a) jaja man blir väldigt lättroad på det där jobbet ;) och imorn är det sista dagen för den här veckan! Kommer uppskatta helgen mer än jag någonsin gjort tidigare!

Imorn åker paranteserna iväg och är borta ett tag ;) vilket betyder jempa alone in the house ;D fast Rickard kommer hit varje dag så jag slipper iaf sova ensam! Ofta jag vågar det liksom (a)

Igår var min underbara R här med sitt glada humör :) det var även Idas föräldrar, de är så himla sköna tror jag älskar de alltså! (a) :)

Igår pratade jag även med min söta lilla ida som är i grekland nu och har det alldeles för bra :( JA JAG ÄR AVUNDSUK! Liksom vi har bajsväder här! ='( och för de som vill veta så mår hon bra xD (a) det var som jag och tessa snacka om, det borde finnas en regel om sin bästa kompis: Åk inte bort och var borta sjukt länge utan mig!
Jada jada, Capisch <3

Alla lär väl ha sätt det här vi det här laget men var bara tvungen att lägga upp den ändå :) Bounce igår, sjukt mäktigt!






Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha tackar :D

Visste inte att du hade blogg, en till att spana in dagligen ;)

<3

2009-07-09 @ 19:25:09
URL: http://palmgrensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0