I miss my bitch ='(

Senast på fredag börjar Ida sin resa hem igen, tar ungefär lite mindre än en vecka vilket betyder att hon borde komma hem ons eller tors nästa vecka =D woho ska krama ihjäl henne då! Saknar dig så himla mycket gumman =( Vi ska ha det bäst när du kommer hem, njut av solen åt mig också!

Har haft ett samtal på jobbet än så länge, woho! Det är lite bara så ni vet (a) därför roar jag mig att skriva blogginlägg på blogginlägg. Måste göra något annars dör man av tåkighet!  Nu ska jag besöka damrummet ;) Capisch <3

Ps.
Någon som vet vad capisch betyder? Jag tycker det låter som typ hejdå eller försvinn eller något (a) vet inte varför jag börjat skriva det, gillar bara ordet :) Capisch ;)

Kommentarer
Postat av: Lejla

haha Capisch betyder "fattar du?" :P

2009-07-21 @ 13:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0