Hundjävlar!

Usch igår var jag så jävla lack! Jag hade förväntat mig att få sova ut efter att ha jobbat i 3 veckor och gått upp astidigt. Men nej kl 8.00 vaknade jag av att några jävla hundar stod och skällde. Vi har nämligen en hund kennel som ligger granne med oss och de släpper ut de där jävla hundarna de värsta tiderna på dygnet!  Så var det med den sovmorgonen =(
Försökte verkligen somna om men eftersom hundarna aldrig blev insläppta utan var ute hela morgonen så var det tekniskt omöjligt! (jag ogillar verkligen inte hundar, tvärtom jag älskar hundar men tro mig det är inte kul när man vaknar av att massa hundar som står och gallskäller kl. 8 på en lördagsmorgon nej usch!)

Sedan blev jag iaf gladare när jag fick vara med min Ida, tur att jag har henne. Efter att ha vart hemma hos henne och snackat ett tag så bestämde vi oss för att gå ut på en liten promenad blev en promenad på 1 timme, haha. På vägen träffade vi vår gamla klasskompis Björn och man kan ju säga att han har förändrats en hel del! Det var kul att träffa honom. Jag och Ida snackade sedan om att vi verkligen vill ha en klassåterträff och se hur alla har förändrats och så. Det skulle vara så sjukt kul! Men antar att det inte blir av "/

På Kvällen kom min underbara Rickard hit och nu ska jag sätta igång och packa. Drar till gbg med mamma imorn =D ska bli väldigt kul. Bo på hotell och få frukost buffé varje dag! hiih MUMS!
Men nu ska jag vara lite social mot min pojke här och sätta igång med packningen! Tudeluu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0