Harry Potter

Här sitter jag nu på "mitt" kontor med en väldigt mätt mage från min Enchiladas de lux som jag åt på kalmarsand för en stund sedan. Proppmätt är jag! Mitt andra samtal ringde för bara någon stund sedan och han var så söt! hahah. Det är faktiskt ett ganska kul jobb, när det väl ringer (a) Vissa människor är så hilma glada och mysiga och andra...inte ;) men de flesta är så snälla så. Bara en vecka kvar efter idag, sedan 'är det sommarlov..igen! ;)

Efter jobbet ska jag och Rickard iväg till stan för att först få tag i en jacka till mig och sedan gå på bio =) Harry Potter blir det, ska bli väldigt kul för den ska tydligen vara bra. Men åh vad jag vill se på the proposal! Alla säger att den är såå bra! Kanske får pallra mig och se den i helgen också ;) Jaja kanske ska "tillbaka" till jobbet nu. Capisch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0