Godmorgon ;)

Kom precis in från busshållsplatsen där jag missade bussen till jobbet, woho lyckat jempa!  Måste däremot tillägga att den där bussen är hopplös igår kom den 10 min försent och idag verkar det som den kom 10 min för tidigt eftersom jag gick ut då jag alltid går ut till den där bussen och missade den! åh man blir så lack! Nu sitter jag iaf här och dricker te och ska ta lite mackor också :) ska gå ut till nästa buss om en kvart så jag är där i för god tid.

Rickard ligger där uppe och slumrar sött, vill bara mysa med han =( men men får väl ta det när jag kommer hem :p Igår var jag äntligen ute och sprang. Det var skönt, sprang inte så långt men ville mest testa hur bra kondition jag hade kvar (a) så ska springa idag igen vi får la se om det blir längre, har inte så många "spår" att välja mellan. Men nu ska jag dricka upp mitt te! See ya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0