Dagens tips

Det danska bandet Volbeat är mina stora favoriter just nu och alla som inte har upptäckt de måste verklgen ge de en chans. Det är väldigt lätt att gilla deras coola musikstil som gör att man bara vill sing out loud och man blir så sjukt glad av deras musik och det säger jag inte bara. Jag har jobbat i 3 veckor nu och varje dag efter jobbet har jag varit så sjukt jävla trött så det finns inte, men så sätter jag på Volbeat och kommer sjungades hem! Sådan underbar känsla har ingen artist givit mig!
Så jag säger bara en sak :
"Fixa deras nyaste skiva Guitar Gangsters & Cadillac Blood"
och ni kommer inte bli besvikna :) hahah ville bara förmedla hur mycket jag älskar det här bandet. Puss <3

Deras enligt mig (just nu) bästa låt:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bandet är GRYMMAST

2009-07-25 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0