Cooling ;D

Hallå ;) idag svarade jag i telefonen för första gången :O fan va nervös jag var! hahah det är så kul för det jag ska svara på vet jag inte ett skit om och jag är så långsam och anteckna så allt går skit ;D men alla är så snälla som ringer så det är ingen fara ;) + att det inte ringer så mycket alls, vilket iof är tråkigt på ett sätt för då har man nada och göra och då går tiden sjukt sakta! men nu är iaf dag 3 avklarad bara 12 dagar kvar ;) hahah låter hemskt när man säger det så men det är värd det när man pengarna rullar in sen :)

Min otroligt fina gubbe jag gjorde när jag inte hade något att göra :D de som känner mig känner igen gubben hahah (a)

                       

Men nu kommer han på bilden med ostbågar till mig, vart sugen på det aslänge =O hahha Capisch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0