Arbetslös på jobbet..

Har ingenting att göra så sitter här och kluttrar lite och kom på en grej jag skrev i min "dagbok" för väldigt länge sen. "Spara den här, den kommer du kunna sälja dyrt om ett antal år" det är alltså min atograf jag hade skrivit i min dagbok. Jag kommer ihåg hur jag så gärna ville bli känd och att jag städigt drömde om att bli en framgångsrik skådespelare, sångerska eller fotbollsproffs (mest skådespelare om jag minns rätt) men egentligen spelade det ingen roll vad jag blev känd som jag ville liksom bara bli känd.


Om man tänker på mig nu idag så skulle jag aldrig vilja bli känd! Tänk att inte kunna gå ut, inte kunna åka på romatiska resor med din pojkvän, inte kunna gå ut med dina kompisar utan att bli total överkörd av fans och paparazzi´s.. och städigt behöva gå runt med livvakter.

Nu behöver man inte bli britney spears känd men det var det jag ville och då skulle jag i princip inte kunna göra något annat än mitt jobb.. hur kul är det? visst är det underbart till en början och självklart är det alltid roligt att få göra det man älskar men nej jag skulle aldrig klara av det. Är inte en sådan person, men jag beudrar de som klarar av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0