Missing you just runs too deep

Sa jag inte igår att jag skulle vara själv på debatten idag eller? Jaa jag ver helt fucking alone!! :( 4 mot 1 det var inte kul kan jag ju säga de tröck ner mig som tusan och vad ska jag säga när typ 4 st atakerar mig :s usch usch usch usch!  FY på min grupp!

Jaja har precis skrivit klart en english grej så nu har jag inget mer förutom att ta bilder till foto men det ska jag och rickard göra ihelgen. Jag ska illustrera en låt och jag har bestämt nu att jag bara ska ta kort på lite allt möjligt och sedan väljer jag låt efter det. Tror det kommer vara lättare :) Fick veta att jag har MVG i foto ;) najs najs men det är iof inte ett fast betyg eftersom vi har 2 grejer till att göra men jag hoppas! finns typ inget annat i min värld att få där. Och igår fick jag veta att jag hade 1 poäng ifrån MVG på ett prov jag gjorde i mediekunskap, inte kul.. haha jaja nu ska jag fixa iordning saker till rickard eftersom jag ska dit imorn efter skolan :) mee like <3

Nej nu ska jag kila, VILL VERKLIGEN GÖRA NY DESIGNE....


                                            Saknar min lilla plutt <3


Kommentarer
Postat av: EmSAn you know ;)

tjillevippen! stackare tyckte verkligen synd om dig på debatten men det gick säker skit bra ändå :) Jag kan hjälpa dig med design om du vill? :D

2009-12-17 @ 17:59:19
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0