Love you R <3

Halloj sitter här hos rickard som sitter bredvid mig och tråkar med sitt bilspel xD nörd? ja! hahah men han är en gullig nörd :)

Idag var jag, tessa och elin inne i stinsen/sollentuna centrum och kollat på nyårsoutfit. Var i stan igår också men då hittade jag nada eller inte till nyår iaf ;p lägger väl upp bilder när jag nu kommer hem. Har nämligen bott hos rickard nu sen i söndags och kommer inte komma hem fören imorn kväll :) hihi fett skönt! Då behöver man inte tänka på att man inte kommer någonstans och så vidare..Imorn ska åka in till bara jakan och leta efter ett par guldiga leggins ;D tror det kommer vara asballt om jag hittar! så drar in med min lilla idapida imorgon.

På torsdag ska jag fixa mina naglar hos min gode vän mimmi :D hihi längtar sååå mycket! Har aldrig fixat naglarna på det sättet så det kommer kännas coolt ;)

jada jada nu ska jag back to my boyfriend och tvinga honom att sluta spela.  Tuddellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0