Lördag

Sitter här och sjunger för mig själv xD haha ska snart till mimmi och äta och så med henne sedan kommer ida och joinar oss så ska vi ha en mystjejkväll det var sjukt länge sen :o för någon timme sen var vi även ute och åkte pulka och grejer xD hahahah men vi tröttna ganska snabbt eftersom vi inte har några bra backar vid oss! vi förstöte åka ner för en jättelång och hög väg men det var ju massa grus på den så det gick ju inte så bra..

Igår var jag + några andra i kista för att hitta julklappar men det gick ju inte särskillt bra.. har bara 2 stycken kvar nu, men jag och rickard ska åka någonstans på måndag så då ska jag hitta minna sista sedan kan jag koppla av.

Var även med Rickard igår och vi kollade på en urlöjlig film som gick på ettan som hette "Snygg, Sexig, Singel"
 haha helt plötsligt så börjar de sjunga en sång om snoppar liksom hahha ganska småkul men ganska urlöjlig också. knazz.




Aja men nu ska jag till Mimmi Tuddellu <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0