Kiss & hugs

YES 32/70 på teoriprovet xD hahahha nej det är inte bra.. men ska sätta mig ner och göra det igen och förhoppningsvis få det dubbla :D måste nämligen ha typ 56 eller 57 rätt.
Imorn är det körkortsteoriprov i skolan som man måste klara för att bli godkänd i ämnet :O japp så här sitter jag och pluggar i sista minuten..som vanligt!

Igår tillbringade jag kvällen hos en tjej i min klass, mycket trevligt var det till en viss insident hände.. men i stora hela var det kul :) sov sedan hos elin och där vaknade jag även upp också, inte alltid man lyckas med det xD hahah pckej tänk på att jag suttit med teori provet ett bra tag nu ...

Mor min kommer snart hem med en ben&jerry till mig :D mumsii! NU KOMMER HON! Tuddellu <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Lycka till på provet! :)

2009-12-06 @ 22:26:32
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0