Just wanna be happy

Hallå alla glada! var för ett tag sen och jobba med idan och efter jobbet så satte vi oss och snacka och fika lite. Vi började snacka om sommarn och så vidare och jag vill bara att det ska vara sommer nu!! Så himla mycket skoj som jag ska hitta på då! Och snart är man 18 också, så j'vla underbart!

Måste ha en klassåtersamling också! det skulle vara så himla kul..
(hahah nej inte så många på bilder är från klassen men vissa ;)


Imorn är det stan som gäller ska förhoppningsvis hitta en klänning till nyår men känns ju lite skumt eftersom jag inte ens vet vad jag ska göra på nyår xD haha men det dyker väl upp något hoppas jag :o
Jaja nu ska jag packa grejer till rickard. Tuddellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0