Hej hej hemskt mycket hej

Sho long time no see ;) annledning=väldigt mycket pluggande! har verkligen inte haft ett liv xD men men kände mig manad att skriva ett litet inlägg nu :) Snöö idag, jättemycket snöö idag! Känner mig som ett litet barn för jag älskar snö! och för mig som inte rikgigt fattat att det snart är julafton är det kanon! Men när det kommer snö kommer det även halka och det är precis vad jag gjort idag..2 gånger xD hahah det började till och med blöda på mitt knä ;p haha men det är lite kul sådär, sålänge man inte gör illa sig vill säga.

Imorn är det debatt om kärnkraft i skolan och jag håller tummarna för att jag inte blir själv i min grupp men jag tror inte det, eller hoppas inte det... gaah.
Har varit typ bajs flummig hela dagen idag eller efter att jag och tessa blev på komna när vi kollade på en snubbes data. När han kollade bak och såg att vi kollade så bara dök vi ner assnabbt bakom dataskärmarna xD och försökte "gömma oss" alltså shit jag garvar så fort jag tänker på det och självklart kan man ju inte hålla sig för garv så både jag och tess asgarvar ju och han fattar ju åt vad xD hahah japp tror inte alla förstod det där riktigt men men...

Nej nu ska jag lägga mig och prata med plutten sen ska jag sooova Tuddellu <3

PS. Jag, Ida och Mimmi ska flytta ihop bara så alla vet!

Åh älskar den här videon, kolla liksom bara snubbarna i bakgrunden xD oh herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0