Dan före dopparedan

HAllå idag är det dan före dopparedan, alltså så är det julafton imorn :o What!? haha nope det känns inte som det, tycker inte jag iaf men det kommer väl imorn kanske. Jag tror iof att det är för att vi är hemma i jul och det brukar vi aldrig vara utan vi brukar åka ner till mormor och morfar och vara där dagen innan och sedan vakna upp i deras hus och äta frukost med alla och så men så kommer det inte vara i år, tror det är därför. 

Sitter här och lyssnar lite på julmusik för att komma i stämning. Jag och mamma har precis bakat knäck med nötter, något nytt tror det kommer bli mycket gott! Har 2 julklappar att slå in sedan är jag klar.

Igår efter julshowen åkte jag hem till Rickard och var med honom hela dagen och sov där och så :) mysmyspys alltså jag typ älskar den där människan :) Han är liksom bara bäst! <3<3 Julshowen var ju ganska trist jag tyckte de kunde kört mer jullåtar och med jullåtar menar jag inte "Jul jul srålande jul" och sådanna låtar men det finns massa bra jullåtar tillexempel Bryan Adams - Christmas time tänkte lägga upp den här på bloggen men den fanns inte på youtube (?) Men för de som har spotify kan ni söka på den där, en väldigt mysig låt att lyssna på. Kan vara för att jag typ älskar adams också. hmm ...

Denna är ju alltid en julhit annars ;) hahah uppvuxen med den, lätt bäst!




Tuddellu <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0