"Snart så komer tomten till oss.."

Yo, sitter här i syrrans lägenhet och ska precis sätta mig att kolla på lite gossip girl! :D Vart i kista idag och köpt mina absolut sista julklappar, skööönt! Dock är det inte så kul att rickard kommer veta vad han får men ibland blir det som det blir.. 

Visades upp massa media videos idag, bla våran charlies änglar parodi "Görans änglar" ´det var kul att se och måste säga att jag är ganska stolt över våran :) hihi

Imorn har jag i princip bara julshowen att gå på men ska dra ner vid 20 över 11 för att hinna låna en kamera innan. Och sedan är det looooov! Jag har verkligen inte fattat det än eller jo jag fattade att det var det i fredags men då hade jag inte ens lov xD och nu känns det bara skum.. hmm men nu är det gg som gäller. Tuddelllu <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0