Abooo

Skulle jag vart på träningen idag så skulle jag typ komma hem nu :O skumt men jag skippade den eftersom jag typ sivit 4 timmar i natt så har mått ganska dåligt hela dagen. Suttit och pluggat ett tag nu mediekunskapsprov imorn :/ usck usch.. men jag ska iaf ta sovmorgon imorn så då hinner jag plugga och så på morgonen också. Tummen upp!  nej nu ska jag äta upp min madarin, ringa rickard och gå och sova..så sjukt trött!! provet gick iaf apdåligt idag så jag får göra om det nästa måndag.. Då ska jag fanimej klara det! Tuddellu <3

Kommentarer
Postat av: Julie

Yes, pojkvän :D om det är det förbjudna äpplet eller ej vill jag inte gå in på ;) Men lycklig är jag i alla fall :D

2009-12-08 @ 18:31:36
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0