Vilken miss..

För flera månader sedan så snackade jag och Rickard om att vi skulle se Lady Gaga när hon kom till Sverige och för några veckor sedan så kollade jag upp exakt när hon skulle komma och så och när jag idag läser på en tjejs blogg och ser att hon ska till Lady Gaga så vet jag inte vad jag ska säga! Hur kan man missa det när man kollat upp det så noga? :s Jag är inget direkt fan av Lady Gaga men hon fascinerar mig och jag skulle väldigt gärna se henne live, men nej det sket sig. istället sitter jag här och bara längtar efter att få spela volleyboll och är besiken att jag missade volleyboll tuneringen i håban i lördags som jag också planerat att kolla på hur länge som helst! Vad händer med mig? :s jag börjar seriöst bli senil =(  Ska iaf se till att dra ihop ett gäng i veckan och dra ner till byn o köra lite volleyboll :)

   

Imorn ska jag iväg och klippa mig hos min trogna frisör Sandra. Behöver verkligen klippa mig :s så hilma slitet och skitsvårt att fixa så det ska bli väldigt skönt. Ida följer med som sällskap, tack för det gumman =)

Imorn drar Rickard till sandviken och är borta i 3 dagar, du får ha det bra älskling, jag älskar dig <3

Tudelluu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0