My holiday

Sho! Denna helg har varit lugn och mysig.
Fredag: Var med ida och hon tvingade mig att kolla på mumiens återkomst för att hon hade hört att den skulle vara bra och ja ba, fine jag litar väl på dig. Det skulle jag aldrig gjort alltså shit filmen tog aldrig slut och den var så värdelös både jag och ida tröttna efter halva men envisa som vi är satt vi där och kollade in i det sista. Fattar inte haha Sedan blev det "nattmackor" och sedan kudden. Mysig dag med bästa vän :)

Lördag: solade och badade med syrran som kommit på besök dagen innan. Efter några timmar skjussade hon mig och rickard till lillsjön, lillyran. Där var det mys vi  träffa lite folk och hade det mys i värmen. hahah shit vad en subbe sög han sjöng illa, hans texter var usla + att han läsmpade när han sjöng :s hej kom och hjälp honom! nej men seriöst alla verkade tycka det också, tyckte nästan lite synd om honom.. Jag o R drog hem vid halv 11 efetrsom vi var så trötta =o skumt :p

Söndag: Vaknade upp hos älsklingen av en ringade telefon, gaaah! Först på hemtelefonen och sedan på r´s mobil! Jempa lack? det kan ni skriva upp, hatar att bli väckt så =( sedan så skjussade R hem mig på the moped sedan har jag tillbringat dagen med att packa, jobba och fixat musik till Göteborg imorn. Åh vad jag längtar, ska bara dit med älsklingen och det ska bli så mysigt. Efter det åker jag vidare till mormor och morfar så kommer inte hem förens på lördag eftermiddag/kväll så hörs då! Have a nice week gott folk! Nu ska jag kolla på Midnight Bayou.

Tudelluuu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0