prutt

japp känner mig lagom mogen just nu är iaf nykommen från ida nu, vi kollade på filmen kate & leopold, något som gick på 3:an, den var faktiskt lite kul. Ida funderade lite på hur hon skulle göra i kate´s situation om ida fick möjligheten att resa tillbaka till 1876 genom att hoppa från en bro bara för hennes sanna kärleken, hon visste inte riktigt xD vet inte heller alltså ;p

Dagen annars har jag spenderat med min Ida, på ica och hos farmor :) yäyä orkar faktiskt inte sånna här inlägg (a)

måste därimot tillägga att människor är skumma alltså! man gör sig till och fixar och skit och får nada tillbaka och så får man höra klagomål ändå.. fattar fan inte!
 
Imorn ska jag förhoppningsis spela volleyboll! :D puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0