"Mimmi och Jempas Bröllopsfix"

Mimmi gick för ett tag sedan efter att jag vart med henne hela dagen. Vi har kollat på bröllopsduellen och vart ute och tagit promenad och snackat! Efter att vi kollat klart på bröllopsduellen sa både jag och mimmi att det skulle vara så sjukt kul att ha ett eget bröllopsföretag som ordnar och planerar bröllop tror fan jag skulle passa som det och det skulle vara så sjukt kul! Äntligen en liten idé på vad jag skulle kunna bli i framtiden har fan inte haft en aning hitills inte ens en dröm. Behöver inte handla om bröllop egentligen (skulle dock vara roligast) det kan vara andra sorts fester eller någonting där man måste fixa och dona lite. ÅH så kul! :D

Har märkt att jag hatar att säga hejdå, jag hatar när någon lämnar mig! (a) Blir typ helt deprimerad :s usch :( Är man typ skum då eller nåt?

Fy imorn ska jag lämna lägenheten :( shit vad fort 6 dagar kan gå! jag vill inte flytta ut till landet igen! Jag blir GALEN... imorn är det även min mördar dag och jag pallar inte. okej hej jag är neggo hejdå xD



Tänk att få se glada par och fixa deras bröllp :D



Kommentarer
Postat av: Tessa

hahah jaaaa så jag får sällskap på morgonbussarna igen?:D:D

2009-08-30 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0