Galen? xD

Är man desperat ifall man är beredd att åka till brunna för att köpa ben & jerry? Lite va? hahha men japp det gjorde jag ;) nästan iaf :( jag satt på bussen o allt sen fick jag något ryck när bussen åkte förbi tibble tänkte att det kanske räcker att bara åka dit xD hahah men självklat fanns det ingen ben & jerry där heller... så fick nöja mig med någon annan chocklad glass. haha man blir bra förvånad på sig själv ibland xD innan det gick jag och rickard ner till ip och kollade på när kifen spelade mot viksjö. Tyvärr förlorade vi med 3-0 men vi hade både skadade och sjuka spelare så det blir nog bättre :) Igår hade jag och rickard 1 och ett halvt år så idag ska vi ha en myskväll fick jättefina rosa rosor av älsklingen! lägger upp bild på de sen :)

Igår tillbringade jag dagen och kvällen med tess o elin. Vi åt taco och gick sedan ner och hyrde film och köpte lite candy ;) Vicky Christina Barcelona blev det som fredags rulle och den var verkligen speciell. Eftersom alla trodde att det var Jeffery Dean Morgan som var på framsidan så tog vi den, men blev väldigt besvikna när det inte var det, haha (a) och den var faktiskt inte bra alls men men :)

Bjuder på en bild Jeffrey Dean Morgan, lite sorgsen bild kanske men still good locking :)



Nu ska jag och Rickard ta ett bad :) tudelluu <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaaaah jag totalälskar honom! Han är såå bra i Greys! :D

<3

2009-08-30 @ 21:19:34
URL: http://palmgrensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0