Underbar vecka

Är nu äntligen hemma från en väldigt lyckad vecka! Var först i gbg med min underbara prins och vi gick på liseberg 1 dag sedan gick vi mest runt och mös. Liseberg ägde! hade glömt hur kul det var att åka grejer. En dag spelade vi minigolf och Rickard som i vanliga fall spelar golf  och jag som suger på puttar visste ju redan hur det skulle sluta, men det är ändå kul med minigilf :) även fast Rickard vann ganska stort (denna gång) ;). Sedan åkte jag vidare till min mormor och morfar med syster och hade det trevligt med de :)

Kom hem idag vid 3 och drog sedan vid 5 till stan för att gå på the voice med 2 kompisar. Det var väldigt dåliga band men vi roade oss så bra ändå så det blev en väldigt lyckat kväll och en vä'ldigt flummig hemresa (förlåt alla utsatta resinärer som åkte mellan Stockholm C - Bro, 22.13) haha men roligt hade vi! Kan dock inte ladda upp några bilder från min vecka nu eftersom jag är hos R, så det tar vi vid ett senare tillfälle! ;)

Tudelluu! <3


Kommentarer
Postat av: Lejla

hahaha ah asso the voice typ sög, men hemresan sen va ju lätt bäst haha ,speciellt när dendär snubben försökte dra sönder stången man ska hålla sig i .. hahahaha förstår mig inte på vissa människor xD<3

2009-08-16 @ 10:37:01
Postat av: Jennifer

hahahha det var så jävla kul det var tack vare han det blev som det blev, blabd annat iaf ;) tyckte dock synd om vår kompis som satt bredvid oss xD fast han satt ju och lyssna som fan i början iof hahah ;P

2009-08-16 @ 12:54:09
URL: http://ohjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0