Sista dagen på Sommarlovet..

Idag har jag och syrran vart i bålsta och handlat spring skor respektive fotbollsskor. Fotbollsskor till moi och spring skor till syrran. Efter väldigt mycket prövande hit och dit köpte jag ett par som satt perfekt.. Det är lite jobigt för de kanske blir  försmå när jag spelar med de :s alltså jag får jättelätt blåtår så är skon LITE trång är det kört typ. Åh jag hatar att köpa fotbollsskor! det finns aldrig i den storleken jag vill ha och om det nu finns det så passar de inte på mina bajs fötter! suck, så jag får se hur jag gör med de..

Idag på träningen "sträckte" jag ljumskarna! japp båda, varför inte ta båda på samma gång liksom ;) hahah nej men annledningen till att jag kan skämta om det är att jag inte tror att det är någon fara :) imorn kommer jag kunna gå igen ska ni se ;D i skolan.. usch jag vill inte! :'( men det är bara att göra det bästa av situationen :) kul att träffa klassen igen iaf! Tur att man går den roliga linjen media iaf :) Fyfan om jag hade haft sam eller natur eller någon annan bläig linje, då hade jag typ begravt mig vid det här laget =o Lider med er alla som går de bläiga linjerna :) Och ja jag vet ni vill ha bättre utbildning och bla bla bla, men fan jag är så himla glad att jag valt media för jag skulle ALDIRG fått så bra betyg jag haft om jag gått tex gått sam, för då hade jag aldrig orkat med allting.. så utbildningen i media är det bästa mig och mina betyg :) lät det där skumt? jaja men jag är faktiskt trött så, Tudelluu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0