home sweet home


I fredags kom jag hem från Göteborg  eller hem kom jag inte förens på lördag ;p eftersom jag föjlde med ida och pia till 2 tjejer som fyllde år, men det var jättetrevligt :) sedan så sov jag ju hos rickard eftersom det inte går några bussar hem till oss och för att jag ville såklart.  Så på lödagen kom jag i alla fall äntligen hem. jag kan säga att det var väldigt skönt att komma hem, även fast frukost buffé och bo på hotell är helt underbart så är det ändå nice to be home again. och imorn är det en vecka kvar till nästa tripp till göteborg ;p

Göteborg med mamma var iaf jätte mysigt och kul. Vi var bla ute i skärgården, shoppade, och gick runt i stan. måste berätta en grej som hände:
"Mannen på bilden under var en sån där staty/man om ni fattar? och både jag och mamma tyckte han var så duktig så mamma ville att jag skulle ge honom en 5.a, men ja ba nej! hahha (a) men sedan så gjorde jag ju det iaf och när jag la femman framför honom så sken han upp som tusan och tog min hand och "pussade den" sekunden efter den blev han staty! Han höll alltså fortfarande i min hand och jag kunde inte ta mig loss hahah alltså gud va jag garvade visste liksom inte vart jag skulle ta vägen det stod ju liksom massa människor runt omkring xD och alla bara garvade. till slut (smart som jag var) så sa jag "ska jag kittla dig eller?" hahah då vaknade han till liv ock skrämde mig så jag flög XD hahah nej men det var väl en kul grej antar jag :s hahaha xD"




Vad ska man mer säga om göteborg? fin stad, sköna människor och dåligt väder.  En kväll bestämde vi oss även för att gå på bio och äntligen fick jag se min älskade the proposal och ja jag håller med alla andra som sett den! Den var verkligen bra, skitbra :D vill se den igen!

Summering: Göteborg bra men Stockholm bättre :)
Tudellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0