Hej kaj..typ

Hej? öh känns nästan bara onödigt att skriva idag för vet inte riktigt vad jag ska skriva (a) men efter en dag till med sol och bad så känner man sig faktiskt någolunda brun. sitter här och väntar på att en gäst och min syrra ska komma så vi kan äta! är hungrig =s



I lilla mysiga vallbyvik tillbringade jag min kväll igår med några girl´s och det blev en väldig mysig kväll, tack tjejor :)

Japp känner ni inte vilket nödvädigt inlägg? haha
btw, någon som ska till lillyran imorn?  tycker det är lite kul att de fixar sånt där i "lilla" kungsängen :) känns som man är tvungen att dra dit typ ;p

tudellu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bild det var :)

2009-08-10 @ 14:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0