Första dagen avklarad..

Skolan började idag och vi samlades och fick papper och scheman och grejer sedan fick vi gå efter 30 minuter. Kändes lite lätt onödigt att åka dit, men men. Vi har fått 6 nya i klassen :o 3 killar och 3 tjejer :) that´s nice. Imorn kör vi efter schemat usch usch. Har bara 2 lektioner men börjar kl 10 och slutar kl 17 :( fast vi lär ju få gå tidigare eller inte :p vi får väl se. Snackade med en kompis och hon började i skolan i onsdags och får äta på restaugang varje dag och har typ asnajs schema och bra lärare och bra elver och blabla! Blev fett avis =( Jag vill seriöst också börja där... undra om de har media? hahah nej men gud det skulle jag aldrig palla eftersom det är i stan och jag bor på landet! hahah men man kan ju drömma iaf.

Som ni förhoppningsvis ser så har jag ändrat designen, inte helt nöjd men den får duga tills vidare :) enjoy!
När jag kom hem från skolan la jag mig och sola direkt eftersom det var så najs väder och kanske sista solen :O nej men man måste ju ta vara på den sista tiden man får (a) efter att ha legat framåtvänd i flera timmar orkar jag inte mer och tänkte gå upp och läsa eller något. När jag går förbi spegeln uppe i hallen så ser jag feta randen när man jämför bak och framsida (framsidan är alltså sjukt mycket brunare =s) uuuups! Så gick ut och la mig på MAGE i några timmar hahah. Blev iaf lite bättre sen (a) tudellu <3



En cool sidovagn/motorcykel såg vi när vi var hos Mormor och Morfar haha det finns säkert ett bättre namn på en sån där grej (a) Tyckte den var lite ball iaf ;) 


Kommentarer
Postat av: Lejla

hahahah jensen har faktiskt ett mediaprogram..o de ska va ganska najs tydligen ^^ de e sköööönatse skolan älskar den mer o mer för varje dag typ hahaha (a) undrar om det är nå fel på mig.. hihi

2009-08-21 @ 18:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0