!!%/(#!¤=

Alltså jag döör! känns som jag har typ öroninflamation..har asont i mina öron :( jag orkar inte, alltså åh. Idag gjorde vi ett gammalt nationellt prov för att öva. Grejen är att jag blir fett depprimerad efter sånt där för då märker jag hur dålig jag verkligen är på engelska.. när det gäller att skriva och gramatik typ snacka kan man väl alltid hitta på något då behöver man liksom inte stava orden man säger.. men nej usch vad ska man göra för att bli bättre i engelska? :s

Idag skulle vi även ha med oss en låt till rölig bilden eftersom vi ska göra en musikvideo. Gud satt fan uppe hela natten (överdriver) och letade låt men till slut blev det iaf Life Is A Higway med Rascal Flatts. Hoppas det blir bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0