Ben & Jerry´s

Sitter här i syrrans lägenhet och har för nästan en timme sedan kommit hem från skolan som idag nästan har varit helt onödig eftersom jag var som ett vrak.. Var så himla trött och andledningen till att jag inte kunde sova igår va för att jag var fett stressad efter 2 dagar i skolan! jag hatar skolan för jag stressar bara upp mig då.. så med lite sömn i kroppen har jag ialla fall försökt hänga med idag. Imorse på foto lektionen skräckte jag även ryggen.. AJ! alltså gud har vart helt handikappad hela dagen "/ vad gör man åt sånt egentligen? massera? tror det bara blir värre..

Ska btw bo i carros lägenhet i drygt en vecka när hon är borta! Ska bli så sjukt najs :) Sovmorgon så det skriker om det ;D Är så sugen på ben & jerry´s, går ner och klirar det när det lugnat ner sig här :) Min syrra är nämligen tidsoptimisten herself haha.

 
Detta är min favorit, har iof bara smakat 2 stycken men vågar liksom inte smaka någon annan eftersom den här är så otroligt god! Älskar den :D Ikväll någon gång kommer Rickard hit och sover :) börjar 10 imron, skönt! Tudeluu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0