- Bensin? nej jag kör utan ;)

Tjaba hejsan! Vaknade, åt frulle medans jag kollade på inspelat lipstick jungle från igår ;D gjorde mig klar, drog till ricki med the moped och när jag kom dit kollade vi på ace age 3 som ägde ;) den var riktigt söt o mysig :)

Hahah när jag skulle åka hem igen så dog min moppe 3 ggr och jag förstod verkligen inte var de var. Första gången trodde jag att det var ett fel som alltid händer så då tänkte jag inte mer på det, men när den stannade för andra gången så fattade jag 0 ;S otur tänkte jag och fick igång den igen. Sedan stannade den efter 20 meter igen, men då kunde jag iaf svänga in vid en busshållsplats. Så jag tänkte att oljan kanske var slut, kollade den men det var inte den utan det var bensinen som var slut! hahah XD lyckat! Det är faktiskt något som aldrig hänt mig (a) tur antar jag ;) Som tur var så var det inte långt hem så jag ringde mamma och bad henne komma med bensin till mig. Tack moder :D

Imorn blir det bålsta och köpa fotbollsskor och block till skolan "/  alltså usch kan inte fatta att skolan börjar om 2 dagar! Fy fabian :( jaja men nu ska tjejiga jag kolla på Hannah montana - the movie :O hahah tudelluu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0